Latest topics
Nox Astrum :: Wprowadzenie :: Kompendium :: Zasady
Strona 1 z 1
Odwiedzając światy znajdujące się pod wpływem Czarnych Gwiazd, postacie mogą zostać napromieniowane. Po trzech kolejkach napisanych w strefie zagrożenia, w każdej następnej należy wykonać rzut kością - spaczenie.
20 – w ciele zaczynają zachodzić wyraźne zmiany. Mutacje zmieniają wizualnie postać, jednak przy tym progu bywają jeszcze subtelne. Skażonej jednostce charakter zaczyna zmieniać się na mniej przyjemny, osoby już niemiłe stają się mniej znośne.
50 – zmiany psychiczne pogłębiają się. Postać czasem słyszy odległe, nieistniejące szepty, które jeszcze póki co daje się ignorować. Mutacje stają się wyraźniejsze, momentami skażony dostaje krótkotrwałej paranoi.
75 – postać czasem wpada w szał, na krótką chwilę nie rozróżniając wroga od przyjaciela. Miewa halucynacje, poczucie bycia obserwowanym, jest drażliwa. Mutacje osiągają swoje apogeum, często bardzo zmieniając obecny wygląd spaczonego od pierwowzoru.
100 – poziom promieniowania zagraża życiu. Zmiany psychiczne są już nieodwracalne, po oczyszczeniu organizmu ze skażenia mogą pozostać ślady po mutacjach. Postać jest na wpół szalona, dość często traci nad sobą kontrolę wypełniając wolę szeptów wypełniających umysł.
owo
Poziomy Spaczenia
20 – w ciele zaczynają zachodzić wyraźne zmiany. Mutacje zmieniają wizualnie postać, jednak przy tym progu bywają jeszcze subtelne. Skażonej jednostce charakter zaczyna zmieniać się na mniej przyjemny, osoby już niemiłe stają się mniej znośne.
50 – zmiany psychiczne pogłębiają się. Postać czasem słyszy odległe, nieistniejące szepty, które jeszcze póki co daje się ignorować. Mutacje stają się wyraźniejsze, momentami skażony dostaje krótkotrwałej paranoi.
75 – postać czasem wpada w szał, na krótką chwilę nie rozróżniając wroga od przyjaciela. Miewa halucynacje, poczucie bycia obserwowanym, jest drażliwa. Mutacje osiągają swoje apogeum, często bardzo zmieniając obecny wygląd spaczonego od pierwowzoru.
100 – poziom promieniowania zagraża życiu. Zmiany psychiczne są już nieodwracalne, po oczyszczeniu organizmu ze skażenia mogą pozostać ślady po mutacjach. Postać jest na wpół szalona, dość często traci nad sobą kontrolę wypełniając wolę szeptów wypełniających umysł.
Redukcja wartości spaczenia
owo
Statystyki
Level: 20
Życie:
(100/100)
Energia:
(100/100)
Nox Astrum :: Wprowadzenie :: Kompendium :: Zasady
Strona 1 z 1
|
|
3/9/2020, 21:09 by Nox Astrum
3/9/2020, 20:49 by Nox Astrum
3/9/2020, 20:36 by Nox Astrum
3/9/2020, 00:00 by Nox Astrum
2/9/2020, 22:38 by Nox Astrum
2/9/2020, 22:30 by Nox Astrum
2/9/2020, 13:43 by Nox Astrum
1/9/2020, 23:36 by Nox Astrum
1/9/2020, 20:17 by Nox Astrum